FacebookTwitterGoogle +YouTube

It’s The Kiss You Video Day – Are You Ready?

Ooh how exciting!

One Direction - Kiss You video

Today’s the day when we finally get to see the brand new video for 1D’s latest killer tune ‘Kiss You’.

If you’ve had your head in a bucket of sand then you’ll have probably missed the 5 teaser vids we’ve had so far, one being released each of the last 5 days.

Here’s the latest 2 clips for you below:

2 days to go:

1 day to go:

The full video will be out at 8PM UK time, and 3PM EST time (New York), so get your alarm clocks ready for then. Rest of the world adjust accordingly :)

Directioners, we’ve also been set a little task, that is of beating the number of YouTube views in 24 hours that little old Justin Bieber stole from us last year. Think you can do it?

#KISSYOUTUBE

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Tumblr
  • Digg
  • http://twitter.com/haaannahh hannahhhhhhh

    omfg. im ready as hell!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Ameerah Camiry

    OMG surely gonna beat jb with this video ;) and i’m getting so excite to see it can’t wait till 8 p.m xD .x

  • Niknaz

    Yaaaaaaaaaaaaaaaaay..!!!

  • Niknaz

    I can’t wait

    • Sarah

      Yey! Me too! These days I am really busy and have a lot of stress and the only way to be alittle calm is to watch kiss u teasers and when the video be bublished i am sure i will watch it once an hour<3

  • http://twitter.com/xx_dannaRhea_xx aehrannad ^^,

    ^^,

  • HanaStyles

    And in the middle east ?? :(

  • horan girl<3<3

    I’M VERY EXCITED :))))))))LOVE YOU ONE DIRECTION <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  • http://twitter.com/Directi07908410 This Is Us

    I’m so exited! So 3PM right? That would be after school! Yaaaaaay! I’m so exited!

  • http://twitter.com/Directi07908410 This Is Us

    Zayn is still wearing floaties even if they’re just surfing in the studio! Haha, I love 1D!

  • http://twitter.com/Directi07908410 This Is Us

    Did anyone else notice Niall’s face is sun burned? If not, look again. His face is darker than his sexy chest. I love 1D

    • 1d_sister

      Noticed!!!
      It’s fine! He looks hot! Literally!!!
      He’ll get better… Got better!

    • Darcy stylessss

      I think that that was the point.

    • Jill Horan

      Yeaahh i saw it, i thougt its foundation or something

  • monika

    I can not wait aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • amazing#1d

    Aaaaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • http://twitter.com/kyledylan39 π Kyle Taylor ▲

    When’s Australia get it??

    • Riel Whittle

      Well Australia is between 13-16 hours ahead of the east coast (US) so depending on where u live in Australia it would come out on 4-7am on the 8th unless someone says they are going to release it there earlier

  • khaddy horan

    cant wait!!!!!!!!!!!!!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppppppppppppppppp!!!!!!!!!!
    KISS YOU!

  • Anna styles

    <3<3 i can't waittt!!!!

  • i_luv_1D_14

    But they said it will be out on the 7th so now I have to wait for 2moro to c it cause its nearly 10 o’clock so until 2moro I guess

    • Crystal

      Same Here

      • Pramo1Dnep

        Here too

  • i_luv_1D_14

    Soo excited can not wait yay !!!

    Ahhh 3pm 2moro yay !!!!

  • Tiffany

    What about the philippines? Here it is already jan.7

    • http://twitter.com/yanenei_L Janine Lim ♥

      a phil. source said that it will be air on here a little late. i know that you r so excited to see it neither me so yeah better just watch it on Youtube when it comes out.

  • mimi deria

    OMG!! .. It will be for me to wait for tomorrow to see it because it will be at 11pm .. uggghh CAN’T WAIT! :(

  • mimi deria

    OMG!! .. It will be for me to wait for tomorrow to see it because it will be at 11pm .. uggghh CAN’T WAIT! :(

  • angie_luvs_1D

    I can’t wait to see this video. I love One Direction. # KISSYOUTUBE

  • 1d_sister

    I can’t wait!!! I’ve been buzzing since morning!!! Just can’t wait!!! Aaaaaargh!!!
    Yea!!! Lets make it the most viewed video,girls!!!

    • Sarah

      Yes i am ready lets do it i will tell whoever i know to watch it<3

      • 1d_sister

        Yeah me too!
        Hey I saw your previous comment about your days being a little stressed.. I’ll pray that your days would go great.

        • Sarah

          Oh THANK U very much dear sister! Yes that is because I am in the 4th grade of high school and I should take an important exam for entering the university I hope I can pass it<3 thanks very much again<3 LOVE U:-*

          • 1d_sister

            Hi! Oh! I hope the exam is easy! I’m sure you will pass and get good grades! :)
            Don’t worry! Even I have trouble managing school. But “5 BOYS TO THE RESCUE”!!!
            I hope the video will make you feel better and supported!!!
            All the very very very best for your exams and everything!!! (thanks again for calling me sister. I love it when someone does it) :) love u! Bye!

  • Stini2526

    we get kiss you on mondy and sat is zayn bday wow alot this week

    • Pramo1Dnep

      Yah can’t wait

  • Guest

    Let’s make our boys PROUD Directioners.!!!!!!! ^_^

  • Sarah

    Cant wait! :D

  • ILOVE1DX5

    OMG can’t wait it comes out when i get out of skool here!!!!! My friend is gonna freak when I remind her!!!!!

  • MaryDirectioner

    I’m going to die :_)

    • Crystal

      OK, R.I.P MaryDirectioner, I’ll plan a grave for u

  • Crystal

    C’mon everypony (My Little Pony refference) LETS DO IT!!!!!!!!!!

  • Pramo1Dnep

    When will it air in south east?

  • http://twitter.com/asia_nunez asia_nunez

    i’m in school when the video is posted

  • http://twitter.com/TiernanLegendre Tiernan Legendre

    Ok I can’t wait to see it I can’t wait much longer go one direction

  • Eileen Stypayhorlikson

    OMG!!! I am so excited to see the video!! Can’t Wait. I bet it is going to be AMAZING!!!!!! Love 1D!!

  • Guest

    at what time!!!

  • ZarMaz

    The only thing that’s been keeping me going…. :P

  • Cat

    i am soo ready! This is gunna be amazayn <3 no doubt about that!

  • http://www.facebook.com/silvia98 Silvi Georgieva

    Omg it’s gonna be awesomee!! I can’t wait!! And I’m sure we’ll beat Justin Bieber! :P 1D rules xD <333 ^^

  • 1DirectionLuvr

    That’s 1o’clock for us Californians! I can’t wait!!!!!

    • evamarie1D

      Cant wait either and thanks for the time :)

  • icametocelebrate

    Do they publish it on US time or UKs time??? D:: this waiting’s killing me….

  • Janet

    AHHHHHHHH 5 more hourss!

  • Valee Chile

    Oh my Gosg I’m so exited!!!!! And let me kiss you

  • evamarie1D

    I’m so excited been waiting for this video for the longest..its going to be the light in my day because so far it hasnt been great :) Love One Direction..im sure well beat Justin by a landslide :)))

  • kim1Dluv

    Yay! One direction all the way ! :”> xx

  • disqus_sf5czOFTrJ

    Lol

  • Skylar1D

    I can’t wait to see them surfing,one word,hot.

  • http://twitter.com/xxStacey_Gx Stacey Greene

    I can’t wait to see it. Louis and Niall you look cute asleep <3 xx

  • http://twitter.com/LancaJoanna1D ♡Joana Styles♡

    It will be 9 pm here ;)

  • Piper DeVito

    pause a 0:04 *dead*

  • chloe 1D lover

    Cant wait!

  • Alyssa Horan

    Ok it’s 3:02!!!! Where is it?!?

  • http://twitter.com/1DNiallsBabe1D ✖Kɪʀѕty Jaɴє✖

    ITS SO AMAZAYN!!!!!!!!!! OMG IVE WATCHED IT OVER AND OVER AGAIN!!!!!

  • Hedayah Krakra

    The 301 views are mostly from me

  • http://twitter.com/Maddi1_1D Maddi Jade

    DUH!? we can totally do it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • http://twitter.com/Maddi1_1D Maddi Jade

    we are directioners anything can happen!! haha XD

  • 1D_Is_My_Life

    YAY!! WATCHED IT ALREADY ON VEVO!! THEY ARE KILLING MEEE!!!

  • LILO

    Harry and niall are so so so cute!!!!!!!!!!!!

  • LILO

    Harry and niall are so so so cute!!!!!!!!!!!!

  • hannah

    !!!!!!!!!!!:)

  • Nicole Styles

    YES WE CAN, RIGHT?!!!!!!!!!!!!!! AND WE WILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • http://www.facebook.com/kirkBelz Kirk Raymund Gamba Gomez

    nice :)

1D Music Player
1D Ticket Finder
1D iTunes 1D ringtones
One Direction Tickets

Latest Forum Uploads

Go Shopping