FacebookTwitterGoogle +YouTube

Niall Horan And Harry Styles Show Off Their SCORCHING Hot Bods

One Direction’s personal trainer Mark Jarvis took the following pic of Niall and Harry hard in training yesterday, and posted it to Twitter, saying:

“@Harry_Styles C.V day, @NiallOfficial rest day! :)”

Niall and Harry training in the US heat!

Well, at least Harry looked like he was working hard anyway :)

Both lads were topping up their tans in Hersheypark Stadium, flexing their tight bodies off for all to see.

Mark often takes pics of 1D whilst undergoing his strict training plan, and tweeted again to say:

“Great work by @Harry_Styles today. Tremendous effort on stair climbs in mega heat! @1MuscleMachine #machine !”

A bare-chested Niall Horan

Zayn, Liam, Louis, Harry and Niall are used to being filmed behind-the-scenes after being followed by Morgan Spurlock for the last year, as part of next month’s mega movie ‘This Is Us’.

The film gives fans total backstage access into the boys’ lives, letting us into the wonderful world of the boyband.

One Direction haven’t been shy with their outings recently, and have given fans and photographers plenty of glimpses at their semi-clothed bodies. Before the lads hit US shores with their ‘Take Me Home tour’, Harry Styles was snapped with just shorts on in sunny Barcelona.

Hot.

#MorePicsPlease

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Tumblr
  • Digg
  • valentina

    first comment! yay! btw. Mark,you did a hell of a job,boys are getting fit indeed,thank you

    • brianna horan

      Second comment yay first is the worst second is the best just saying

  • xx KatieKat xx

    Third comment…better than nothing!

    I just can’t take my eyes off Harry!its like he’s getting hotter by the second!
    I love them endlessly <3 xx

    • Alyssa Styles

      Agreed! Oh god!

      • Brittany

        Me too<3

  • Amber Khan

    Now that is a sight for sore eyes! ;D

  • Rylee Burgess

    Ok now I’m drolling

  • Brittany

    My eyesssssssss <3 <3 Nialls face is so red awwww <3 they are so cute when they work out c: ❤❤❤

  • Nikki Horan

    Niall is me during PE.

    • Riel Whittle

      Lol yes!!! I wish they had segways in pe :)

  • marmar margs lominoque

    Dear Mark, pls make 1D HOTTER AND HOTTER EVERYDAY thank you xoxo lol

  • Stini2526

    the pic of niall not runing but harry is lol but go mark getting them fit

  • Dorsa

    WOOOOOOOW…SO HOT!XD!

  • Ya$hika

    Yea yes yes I agree with #MorePicsPlease ;-)

  • nelly horan

    it doesnt look like harry…

  • Lynnie Lucas

    Wow…. Hottttttttttttt Sexyyyyyyyyy Beautifullllllllllllll

  • vanessa

    WHAT!?!? i was out camping with friends in Hershey Park during the week of 1D’s concert. i just got back yesterday actually so how did i not see them?! i mean im pretty sure i could spot two sexy hot guys plus Harry is wearing neon yellow sneakers

  • hollie

    Awwwww!!! I’m like crying right now they’re sooooooooo sexy!!!!!! :D

  • Kanaanmoon

    I could stare at pics of him all day

  • vanessa

    Oh. Someone pass me the inhaler, I’ m dying cause of the sexiness I just saw.

  • Avonleigh

    o…….m…….g…….HOT!!!!!!!!!

  • Ailynnn

    Oh Niall

  • Ania Lynn Prather

    How can two people be soo sexy….?!?!

  • σиє ∂ιяє¢тισи fσя ∞

    So much for Niall not being fit and not having a good body huh

  • Cait

    dangggggggggggggg. they’re so sexy!!!! but in the first pic, harry’s face doesn’t look like his face.

  • Nia malik

    In the top picture Harry looks quite weird xD but still hot lol

  • Harry’s Cupcake

    They are very very very hot

  • JSRRamsaran

    they are so seksi!!!! their bodies are just perfect!!!!

  • i_luv_1D_14

    Lol I can stare at the photos for ever they just get better every time lmao niall

  • вяιαηηα

    Idk if its just me. But i wanna see like Zerrie and Elouner have a conversation xD. I just want to see how there conversations actually work. xD

  • Emily

    harry styles looking HAWT!!!

1D Music Player
1D Ticket Finder
1D iTunes 1D ringtones
One Direction Tickets

Latest Forum Uploads

Go Shopping