Louis, Zayn, Liam, Harry, Niall FacebookTwitterGoogle +YouTubeLouis TomlinsonZayn MalikLiam PayneHarry StylesNiall Horan
Directioners Planet iPhone and Android App

One Direction In Japan: More Pics + Vids #1Derland

65

Japanese Directioners were in 1Derland last night as 1D performed for a lucky bunch of fans at the 1Derland Japan mini-concert.

Louis, Liam and Harry at 1Derland

Harry Styles singing on-stage in Japan at the 1Derland concert

Liam and Niall at the 1Derland concert in Japan

Harry going mad in Japan

I AM HARRY STYLES

One Direction apples in Japan

One Direction apples anyone? WTF :)

A few fan snaps were posted on Twitter, and the lads kept were more than happy to pose for pics.

Louis Tomlinson with a fan in Japan

Liam Payne with a fan in Japan

The lads sang a number of their hits from ‘Take Me Home’ including ‘Kiss You’, ‘Little Things’ and ‘Live While We’re Young’, and we’ve got a couple of vids below for you to ogle at:

Kiss You:

Little Things: (great sound!)

The new video for One Direction’s brand new Comic Relief single ‘One Way or Another’ was also filmed whilst the lads were over in Japan, and here’s a cool if not a bit wierd vid showing some of the filming. We’re still not quite sure what’s going on :)

If Japan wasn’t One Direction crazy before this week, then they certainly are now! As yet, there are no confirmed Japanese concert dates for 1D’s huge world tour starting next month, however we have a sneaky feeling that a set of new dates might be added for next year.

This is only a secret at the moment, so don’t go telling anyone!

Find One Direction Tickets
  • amazing#1d

    1st comment!!! I wanna be in Japan right now and I seriously want to try one of those 1D apples!!!!

  • lea rodriguez

    That girl next to Liam looks like me. Oh how I wish that was me…. Liam looks so hot there !!!!

  • chloe 1D lover

    louis seem happy!

  • horan girl<3<3

    Soooooooooo beaytiful :)))))))

  • 1Dmania

    I. Think they had fun

  • http://www.facebook.com/najma.stinson Najma Horan

    There are directioners all around the world and i am proud <3 LOVE YOU 1D

  • Mariclara

    They look so cute with that Japanese outfit, love it <3 ;)

  • lea rodriguez

    OMG they were amazing in liitle things especially liam and Zayn.

  • Ishita

    Who also noticed Harry’s voice was a bit different especially in kiss you
    But over all it was just 1Derful <3

    • Nandookhrowjejxbakwk

      I noticed that too haha x
      But still amazing :)

    • 1d_sister

      Wow! It was great! But yeah Harry’s voice wasn’t the same. It must be the jet lag that caused him the cold!!!

      • Kelly Wong

        Aww poor Harry

        • 1d_sister

          yea… i know…
          get well soon boys!!!!

    • Olivia Jones

      Ha! 1Derful……ur funny

      • Ishita

        Thanks for the compliment :D

    • LUV 1D

      Ya I noticed dat 2 maybe Harry did get a cold bt he waz still WOUNDERFUL

      • niastyles

        Plz don’t janks dat…. quick knock on wood

    • lilly

      Totaly true

    • http://twitter.com/Qyanna_rose Qyanna Rose Juarez

      when we was singing “shout it out”..but i still love his voice..they did a great job like always

  • Nandookhrowjejxbakwk

    Omg so proud of the boys :’)
    And The kiss you performance wasn’t the best, yeah, but still amaziiiiing

  • Nandookhrowjejxbakwk

    And I loooove their dance moves

  • http://twitter.com/L_loves_you 1D forever❤

    During little things Louis says jimmy lol that’s our Louis

  • 1d_sister

    They all look extremely happy! That makes me happy!!

  • Stini2526

    i like the videos and cool 1d apples

  • http://twitter.com/1DRAWKKS FollowMeLZLNH

    ZAYNS HAIR!!!!!!!!!

  • ranciana

    They all sound like there straining there voice :(… Poor babies they need to take a break they seem really tired

  • jamie

    OMG! Zaynes hair!!!!!!

    • http://twitter.com/Allycandy81 Ally Jessica Mayers

      Its zayn nt zayne. -.- but.. Ikr!!

  • Sarah

    Wooooohooo<3Lucky fans! Hey guyz enjoy them as much as u can;-)

  • Alexa♥s1D

    So cool wish they can come to houston texas and make a new vid at nasa , who else agrees?!??? HOUSTON WE HAVE A PROBLEM!

  • Kenya

    Hope Harry’s voice and himself gets better love you <3

  • http://twitter.com/heather601t Heather T.

    WOW JAPAN FANS ARE QUIET WEN THEY SING

  • Skylar1D

    Great Lads! And I think that girl in the pic with Lou and Liam has a 1D tattoo,I gotta get me one!

    • Skylar1D

      I mean with Liam

  • ILOVE1DX5

    Wish the boys would come to Arkansas

  • Sarah Payne

    Aaahahahahhaaahaahahahahhhahaaaahahaaaaahhahaaahahhhahahhhhhahahaaaahahahahaaa Li’s growin’ his hair B*TCHES!! HECK YESH!! =D

  • http://twitter.com/lana_lukic Lana Lukic

    Can;t wait to see tour dates for next yeaaaaaar!

  • Directioner❤❤❤4eva

    1Derful!!

  • Nikki

    Nice pic love u harry

  • directioner 4eva

    GOD! do I wish I was in Japan! It looks like since they had to wait longer, that they are getting more attention! DARN! I want a hug for a picture!

  • chloe

    Ya Harry got a cold but still sexy and wonderful like always

  • niastyles

    Y all r soooooo lucky dat u got 2go

  • Fatima

    I really wanted to see the videos but YouTube
    is banned in Pakistan…so I’ve missed a lot of videos and interviews :( really missing and feel bad cause I’ve even missed their MSG tour :( but u guys are amazing and u ppl are doing great….because of ur website I’m up to date :)
    love this website <3

  • megan horan

    Does zayn not look different ??o_O

  • megan horan

    I wanna eat a one direction sweet please send me one niall i love you baby

  • Danii

    The Japanese synchronised dancing made my day.

  • carolina munayer

    ONE DIRECTION APPLES!?!?! WTTTFTF!?!?!? LMAOOO IM LAUGHING SO HARD.

  • I Love 5 Guys :) !!!

    Harry must got a cold but he always sounds awesome and they did Fabulouis and Phenomeniall !!!!

  • http://twitter.com/LucyWil06348312 Lucy Williamson

    It’s good to see zayn again

  • I Love 5 Guys :) !!!

    Did anyone notice Harry’s voice a bit different but over that is was Fabulouis and Phenomeniall !!!!x :)

  • Darcy Styles

    i want a 1D apple!!:)

  • Emily Ray

    I think hazza has a cold me thinks he needs some warmer clothes than tht :)

  • Ines Horan :)

    Lol Louis Sang, “Though It Makes No Sense Jimmy” lol gotta love Louis, Liam Is Growing Back His Hair Yayyyy :)

  • Kelly Wong

    No microphone problems 4 zayn this time

  • Kelly Wong

    Louis: you can’t go to bed without a cup of tea maybe that’s the reason that u talk in ur sleep and all those conversation r the secrets that I keep thought it makes no sense JIMMY”
    Lol killed me

  • thera

    It was wonderful love them. Al

  • Sarah

    I love 1D they are amazing! Zayn is my favorite and I am sorry that he and Harry don’t feel the best but they dtill rocked it! Also I adored the way Niall sang and showed his love lol it was adorable!

  • mimi deria

    Can’t wait for the new single! <3

  • bellad

    Niall said in their Japan Press conference that there are two concert days in Japan , them being in November on the 2 and 3.

  • http://twitter.com/SoumiaStyles_ ∞ProudDirectioner∞

    what happend to Harry’s voice?

  • http://twitter.com/SoumiaStyles_ ∞ProudDirectioner∞

    what happend to Harry’s voice?

  • Zaynforever

    Im crazyyyyy in five setet boiz!!!!!

  • Zaynforever

    Sweet i mean ;)

  • Zaynforever

    Im in love with u zayn an all your little friends!!!!! <3

  • Brynn_Nevins1D

    OMG I WANT A ONE DIRECTION APPLE :0 haha loveeee the performances :) xx

1D Music Player
1D Ticket Finder
1D iTunes 1D ringtones
Movellas Fanfiction Competition
One Direction tickets @ SuprTickets.com

Latest Forum Pics

Go Shopping