One Direction - Louis, Zayn, Liam, Harry, Niall FacebookTwitterGoogle +YouTubeLouis TomlinsonZayn MalikLiam PayneHarry StylesNiall Horan

Track Listing Released For 1D’s New Album “Where We Are”?

92

Two possible track listings for 1D’s third album have been leaked!

Of course, they could be fake, but we’re still excited! Both of the pictures suggest the album will be called “Where We Are” – the same name as the upcoming 2014 tour.

Here’s the first one:

third-album-listing

There’s some interesting names here. “Don’t Let Me Go” is the track that Harry performed solo that was posted on YouTube a few months back.

Also, it suggests Ed Sheeran has collaborated with them! However, back in May Ed Sheeran told MTV: “I haven’t done any songs on this one.

“I’ve actually kind of cut myself from giving any people songs at the moment because I want to make my album.

“I was approached and it wasn’t so much as a ‘no’, it was just a ‘I want to write tunes for myself at the moment.”

So yeah, that one’s probably fake. But it’s this next one that’s got us interested…

third-album-leaked-1

This one looks a lot more official. The Syco logo at the top and all of the legal looking small print make it look a lot more authentic.

The page suggests the album will be officially announced on 25th September, before being released on 5th December.

Let’s have a closer look at the track listing:

third-album-2

There’s some interesting sounding tracks there – “Dominate Me” will probably have some sexy lyrics. Also, a collaboration with Pharrell called “Cross My Heart”.

Pharrell has already been quite busy this year. He featured on Daft Punk track “Get Lucky” and Robin Thicke’s “Blurred Lines”, both of which have been HUGE international hits.

Photos of Pharrell and Liam Payne in the studio together have been posted online, so it looks like this track listing could be the real deal.

We’re just going to have to wait and see though aren’t we… We’re so excited!

Find One Direction Tickets
  • Julissa styles

    Omg I’m so excited

    • Carastyles5

      realllllllhyyyyyyy Yeahhh

    • 1DManiac_xx

      Its fake i think cos their other song thats been leaked just cant let her go isnt on there :( x

      • Roshni :)

        just cant let her go! its on replay!

      • Shadowhunter

        Maybe they chose not to use it on the album though..?

  • Denise kopenhaag

    Yeah!im first!!!!!!!! #Excited!!!

  • sduffy

    KEEP WATCHING BEST SONG EVER!! THE ORIGINAL YOUTUBE VIDEO. WE NEEED TO GET IT TO BREAK THE 100 MILLION VIEW RECORD!!!

  • Annika Vergara

    I can’t waiiit! OH MY ZAYN! ❤❤❤

  • Carastyles5

    OMGGGGG

  • 1DL❤ver

    I can’t wait for it!!!!!:);)

  • Ashley

    I need to know if those songs exsit!!!!!!!!

  • sazy direction

    I REALLY THINK ITS REAL…I MEAN LOOK AT THE LOGO!
    THE DRESS….SOUNDS INTERESTING!

  • lauren tomlinson

    irrisistable isent on there :(

    • Brittany

      Irresistible is in TMH

  • valentina

    I know about this list,it leaked like month ago or so..but I’M SUPER EXCITED ‘CAUSE OF COLLABORATION WITH MY SECOND BEST SINGER-ED SHEERAN!

  • Stini2526

    ahhhhhhh

  • Brittany

    Yeah I’m exited to but don’t you guys think the names are TOO DIRTY.. It’s not our boys idk if you guys know what these things mean because I’ve seen that most of you guys are 11 or 12 but serously this isn’t them I don’t know about the second list? But ofc I’m exited too I really hope this is fake!!

    • Jenna

      Some of these things don’t seem to match up. I see what you are saying,

      • Brittany

        Yeah I know right hope it isn’t right though!

    • marcel

      almost all of their songs are dirty but i hope theyre not TOO DIRTY.

      • Brittany

        Me too!! It’ll break our hearts for real

        • Maddison Strubhar

          I hope they don’t swear in the songs too..thats one of the many reasons they have fans i think, is because they don’t talk about crap all the time, and swear all the time. It’s one of the reasons i love them, and their music…

          • Brittany

            I know they won’t do that to there fans right??? I don’t want them to swear :(

        • Fiona Irish

          if they swear in the next album… I will d i e!! I mean they r just like pandas!!! cute and innocent!!! no swearing! and cuz there are a lot of 8-12 year olds listing to this album even tho imm like 15… lol

          • Brittany

            Yeah me too I’m 15 but why can’t they just think about there small fans … They look up to them and they do all this at the end … They wouldnt I know them :(

          • Maddison Strubhar

            wow I’m 15 too! :D aha
            I am seriously hoping they don’t have anything bad….I love them..i would die

    • Jacquelyn Apaez

      But remember how they said that the new album will be rated pg-13 cause of foul language and stuff?

    • isabelle schueler

      I agree but that are growing up and they also said it would be different. besides, our society is bad enough so ten year olds would know all that dirty stuff already ( I’m ten )

    • xx KatieKat xx

      Please one direction don’t turn bad!!!
      We all love you because your differant and like to be crazy and most of all PUT YOUR FANS FIRST!!
      I don’t want them to change and so what of they are growing up?
      Doesn’t mean that they should talk crap in their music
      I love them just like they way they are now
      And if they ever change I’ll be a directioner with a broken heart :'(

    • Callie

      I kind of agree I don’t think any of these are real

    • Valerie Styles

      Your right! Most of us are young and the names do sound dirty. It doesn’t sound like our boys at all! I think it’s fake!

    • Leeyum’s Gurl <3

      Ya… the boys know that they have young fans so they probably wouldn’t have so many dirty stuff. It says there’s a song CALLED “Dirty” the top one sounds okay tho. I’ve seen the top one somewhere else before. Some ppl are saying that their WWA tour will be 13+ cuz the songs will be too dirty I hope it’s just a rumor tho :/

    • Kracyn McKee

      I agree :( I already can’t take my parents t their movie because it has harry kissing that guy, and it might show Nialls butt.

    • lauren tomlinson

      i was just about to comment that the 2 i am most concerned about are dominate me and dirty :L

  • niall lover

    I can’t wate to lison to ther beautiful voses

  • i_luv_1D_14

    So freakin excited omg I really can’t wait

  • Jenna

    I don’t think Take Me to Another World is a song. They already have a song called Another World…..

    • Emily

      Yeah but it was never released it was kinda just a leaked throwaway song. They might have rerecorded it

      • vanessa

        another world was released on the target exclusive and it was part of the deluxe album in asia and australia

      • Leeyuum’sGirl❤

        I hope they finally release another world! I loveee that song!

  • Niall@Nandos

    Can’t Waits!!!! Xxx Love U Boys xoxoxo Niall Ur phenoNiall !!!! ☺☺

  • Emily

    Number one is ‘What She Wants’ and number six is ‘Whatever She Wants’? That doesn’t make sense…

    • marcel

      i know right. i dont get it.

  • σиє ∂ιяє¢тισи fσя ∞

    Weren’t joking when they said it would have a more mature sound. We’ve gone from What Makes You Beautiful to Dominate Me

  • 5sos+1d=myboys

    aww i cant wait! ecspecially thetrack with ed sheeran already sounds amazing!

  • mofomofo

    Take me to Another World? isn’t that already a song from from 1D?

  • soleil

    can some one tell me when the albums coming out

    • Nicole_Whoran

      They haven’t announced it

      • marcel

        i’m pretty sure its like late november or something i think.

  • Tess Barend

    OMGGGGGGGGG IMM SOOOOOO EXCITED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Directioner Forever

    OMG!!! I am really excited!!!

  • marmar margs lominoque

    OMFG All I have for you ft. Ed Sheeran OMFG this is going to be exciting!!!!!!

  • Kiana Styles

    Yeah but look guys this one is from Syco records too and it’s the same thing as the first picture

    • Clover Styles

      that’s the one Louis posted on Google plus so its right but they might change it

  • Samantha Sancen

    I think it’s fake cuz moments like this is part of the lyrics from moments moves like tht look like moves like jagger from Marron five and I’m not believing until the boys or their recorod lable says

  • marcel

    i like the first list better

  • Angie malik

    I can’t wait to hear the songs!!!!!!

  • Katherine Ospina

    Has no one noticed the bonus track called “Dirty”

  • http://thatslothprincess.tumblr.com/ Dani Styles

    I don’t know about you but I’m anxious to listen to number 19- DIRTY! Lol

  • Jacqueline Ramos

    That’s true

  • nessaa

    I can honestly understand the song titles that aren’t so innocent. In a year these boys aren’t going to be boys anymore, the teenage years are going to be completely over so why expect them to stick around song titles like What Makes You Beautiful. This was bound to happen sometime. As for what’s IN the song, dear lord help us if almost every single line refers to doing the deed.

  • Superman_Batman

    Im confused is Ed sheeran gonna sing with them???

  • Sarah Rodriguez

    I wish the album would already come out and the movie and the perfume and the make up!! ;)

  • ~ls

    Lol im laughing my ass of because one of the songs are called dirty.This should be interesting c;

  • 0BEY T0 1D

    Pharrell? Whhhaaat. Thats a huge hell yes.

  • Elley

    number 19…………….

  • Sonia

    I really hope they don’t do too much cursing in this….. Thats why everyone loves them! They don’t do the traditional cursing and no stupid stuff. Also, i hope the songs aren’t as dirty as they sound! If they are, my mom is going to be really pissed when they come to the US for 2014 if they do, because of all the cursing and dirty songs….

  • NikkiR

    all i got out of that,,,, Dominate Me… holy crap

  • catluver1402

    I CANT WAIT UNTIL THE ALBUM COMES OUT TO SEE IF THESE SONGS ARE REAL OR NOT!!

  • Jojo directionner

    OMB sooo exited I started screening ahhhhhhhh <3

  • Elizabeth Velez

    omG I’m cRYING KDNDONV

  • Kelly FabuLouis Tomlinson

    dirty???? idk abt that song …..

  • 1DFOLLOWME??❤

    DIRTY OMFG I CAN’T WAIT

  • 1DFOLLOWME??❤

    If the songs are dirty I will only love them more

  • CRAZY MOFO

    in the Deluxe Track Listing there’s a song called “Dirty” ooooo!! AHHHH I CANT WAIT TO HEAR THE NEW ALBUM

  • Mrs styles ❤

    cant wait to hear all the song
    yeeeeh soo happy

  • Valerie Styles

    I’m so excited! Can’t wait to get the album!

  • Leeyum’s Gurl <3

    Hon, they’re all FAKE anyway the song that was leaked isn’t on either of those so..

  • ♔♡ Georgia Rose ♡♔

    BUT “JUST CAN’T LET HER GO” ISN’T THERE AND IT’S A NEW SONG THAT GOT LEAKED TODAY BUT IT’S SUPPOSED TO COME OUT ON DECEMBER. THE LADS HAVN’T EVEN ANNOUNCED YET. WE ARE MAGICAL. BUT STILL. WHAAA??

  • mofomofo

    What about that new leaked song? “Just Can’t Let Her Go”? Ok either these track lists are fake or that song is…

  • ∞Lɪᴛᴛʟᴇ Sᴘᴀʀᴋ Sᴛᴇᴘʜ∞

    hahah.. omg the 19 song title, cant stop laughing..!

    #Dirty!

  • gingerninja04xx1Dxx

    Everyone whose saying they hope its not too dirty…I totally get that but bear in mind they ARE almost in their 20s…….

  • Libby Schimonitz

    another world has already come out… like 2 years ago. but it was never finished i guess so im excited to hear the new album!!!!!!

  • NoraKenawy

    where is the picture from anyway? how do we know its real

  • Roshni :)

    Dirty?

  • karmen malik

    EDGYY….it seems…!!!!! <3

  • dyanistyles

    where is just cant let her go?

  • Guest

    wow some of the song names don’t sound one direction if you get what i meen, especially dirty and dominate me but i still cant wait till it comes out :D

  • 1DFan

    None of these songs are actually on the album except for Best Song Ever.

  • angie lovern

    well tht track list is tottaly false like half things here. plus, did not ther thrid album already called midnight memories .-. ….and if it was real but the forth album i would like the song dirt and i read first cross the heart gross the heart XD

  • Cloe Tomlinson

    yes new song for 2014 so much excited
    hehehehe <3

  • oNE_DIRecTIonEr_cLOe

    Oh My GGGGGGGGGGGGGGGGGGG!

1D Music Player
1D Ticket Finder
1D iTunes 1D ringtones
#1DAwards - Vote Now!
One Direction tickets @ SuprTickets.com

Latest Forum Pics

Go Shopping