One Direction - Louis, Zayn, Liam, Harry, Niall FacebookTwitterGoogle +YouTubeLouis TomlinsonZayn MalikLiam PayneHarry StylesNiall Horan

Zayn Says He And Perrie Are “Just Fine” & “He Loves Her”

48

Courtney Webb has caused a huge sh*tstorm for Perrie and Zayn by causing numerous celebrities to express empathy for Perrie, and making many turn their backs on our lovely Zaynster.

Zayn Malik says he and Perrie are just fine

Zayn has all but gone into hiding over the last 7 days. He was never a big tweeter, but this is even more obvious as his feed remains strangely silent. He has been dodging the paparazzi and the only time he was snapped was when he was sporting a rather concerning hand injury, which raised even more questions about his relationship.

Then the outpouring of support for Perrie started to flow in, with Pixie Lott heavily taking swipes at Zayn.

However, Zayn has insisted that he and Perrie are “just fine” and that he has a fantastic support system around him to get through these tough times, personally and for the couple.

Zayn is also relying on his 4 other best mates to help him through, by saying:

“We genuinely feel like brothers. If anything happens we are there because nobody else understands like the other lads.”

The other 1D boys have all been accused of some bizarre things in the past, from dating 40 year olds to being too much of a fan of carrots. We’re looking at you Louis :)

But things did look more promising recently when a photo of Zayn and Perrie’s mum kissing her on the cheek emerged, when they both went along to support her at the Little Mix concert.

Little Mix and Zayns mum with Perries Mum too

Perrie Edwards with Zayn's and her mum

Zayn himself watched Perrie and her Little Mix bandmates at a concert in Liverpool over the weekend, with one Twitter user saying she heard Zayn scream: “Love you Perrie! Love you Little Mix!”.

Aww we love that!

It was also reported that Perrie was spotted at Zayn’s house a couple of days earlier, which are positive signs that a reconciliation is on the cards.

Don’t count them out until you hear from them first.

Find One Direction Tickets
  • person

    Yesss first comment and yay I’m so happy for zayn and perrie

  • person

    Yesss first comment and yay I’m so happy for zayn and perrie

  • Lia

    Thanks God. Finally it’s be better. Just go away Courtney! Zayn and Perrie is a lovely couple. I will always love you Zayn. <3

    • Sarah

      Yey! I felt good when I saw this title!!! It’s really nice if lads suport each other in these kind of situation!! BFF<3

      • Sally

        I know! That is one of the reasons I love One Direction so much. Their friendship is beautiful. “If anything happens we are there because nobody else understands like the other lads.”

        • Sarah

          Yeah! U r right<3<3

  • http://twitter.com/xoxpunkstar3003 zayn malik fan

    I’m happy for zero
    Tie but I thought me and zayn where gonna get married

  • http://twitter.com/xoxpunkstar3003 zayn malik fan

    I’m happy for zero
    Tie but I thought me and zayn where gonna get married

  • Pramo1Dnep

    I AM SOOOOO HAPPY For ZERRIE. I KNEW PERRIE WAS GONNA BELIEVE IN ZAYN. RIGHT AT YOUR FACE CJ(and the people who didnt believe in him. anyways end the CJ thing).
    I absolutely love the 2nd pic. All of them look so good together. I am so happy can’t even express in words!!!!!!
    (dancing)

  • http://twitter.com/TayBOfficial Taylor Horan

    gooooddds cuz they are cutteeee togetherr

  • http://twitter.com/TayBOfficial Taylor Horan

    gooooddds cuz they are cutteeee togetherr

  • I Love Moo

    FOURTH COMMENT AGAIN! I am happy for Perrie and Zayn! It may just be me, but I don’t know whether to still believe Courtney because if what she said really happened then that was messed up of Zayn, but if she faked it for fame, that was wrong on her part! I also loved the pic of the mothers kissing purple haired Perry! Wow I wrote quite a bit! Hope I am not the only one who feels this way too!

  • I Love Moo

    FOURTH COMMENT AGAIN! I am happy for Perrie and Zayn! It may just be me, but I don’t know whether to still believe Courtney because if what she said really happened then that was messed up of Zayn, but if she faked it for fame, that was wrong on her part! I also loved the pic of the mothers kissing purple haired Perry! Wow I wrote quite a bit! Hope I am not the only one who feels this way too!

  • Brenda Boyce

    Im kinda drunk right now since please forgive me, dsmn Zayb is hot and id go lesbian for Perrie

  • Brenda Boyce

    Im kinda drunk right now since please forgive me, dsmn Zayb is hot and id go lesbian for Perrie

  • Via

    wow!! good to hear that… keep it up Zayn and Perrie… Zerrie forever!!

  • nick92

    However courtney got what she wanted ^fame^! But now people know how wrong she is. Great that zayne and perrie are fine!

  • http://www.facebook.com/christina.ortega.94043 Christina Ortega

    and wasnt courtney webb a austrialia person?

  • Guest

    Okay. To be honest Zayn could be a man whore and a player, but he isn’t.

  • i_luv_1D_14

    Told everyone that zayn is not a cheater he would never do that to perrie

    So who ever opened the mouth and said something about zayn just kept it close
    Remember wat they say if u don’t have anything nice to say don’t say it at all

    So to conclusion zayn is not a bludy cheater leave him alone

    I love u zayn javadd malik

  • 1d_sister

    You see?
    Courtney, even you can’t break them! They’re eternal!!!
    They are MFEOO(made for each other only)
    I love that pic with their mum’s kissing her cheek!
    Trisha looks damn young!!!!

    • Sarah

      Yeeeey<3Trisha and perry are really nice!!! Zayny is so lucky to have these stunning women of him!!

      • 1d_sister

        HaHa!!! <3
        yess indeed!!!!
        Lucky Zaynster!!! <3

  • Stini2526

    good

  • Valerie

    Thanks god zerrie is back! Xxxx

  • Olivia Jones

    Aw I hope this little storm gets over with soon I guess zayn really did break a mirror

  • Mrs.Malik

    I am so happy they are together

  • http://twitter.com/IGoOneWay1D Christine Says Hi :]

    Awww i love Zerrie soo much! They’re such. Cute couple!!

  • http://www.facebook.com/aaiyanakking Yanie King

    Aww yay everything is back to normal

  • mimi deria

    Oooh ! … i’m extremely Happy! :D .. What a lovely couple <3 I knew that they won't break up so easily because of silly rumors :)x

  • http://twitter.com/pinkglitter98 hillary horan

    aww how sweet and thank god … their ok again.. and to that freaking attention seeker COURTNEY WEBB just get lost! and leave this lovely couple alone !

    • 1D Sweety

      I totally agree with you

  • Nawal

    i knew iy was paparazzi stuff

  • 1direction#amazing!

    Unbelievably happ!!!

  • Diiiiiiiirectioner4everX

    I just love zerrie

  • Keke

    Im glad all of this Courtney Webb rubbish is getting cleared up. We love you Zayn and Perrie!!!

  • http://www.facebook.com/arianna.gonzalez.351 Arianna Gonzalez

    I AM SO FREAKIN HAPPY!!!!!

  • http://twitter.com/luvyou_1D Directioner

    Yay
    Serried was meant to be and it’s staying like that!!
    Congrats u two :)

  • ILOVE1DX5

    YEA ZERRIE FOREVER!!!!! IDK WHY ANYONE WOULD WANT TO HURT THAT CUTE COUPLE ANYWAY!!!!!

  • http://twitter.com/thomas_noelle Directioner_Forever

    YES!!! ZERRIE FOREVER!!! <3 <3 <3 <3

  • gest

    Thank god!!! If zayn and perrie broke up becuz of that little b**** courtney I would-just like aaagghh I don’t even know!!!! Cry probably and then well never mind the other thing;)
    I LOVE ZERRIE!!! 1D 4EVER G.I DIRECTIONER OUT!!!!! :* LLN (laugh like niall)

  • http://twitter.com/beautywithgabby Gabriella Clifford

    YAY! who else is a mixer and a directioner?

  • Michelle Direction

    Finally they stop with cheating thing and it’s back to normal

  • Louis William Tomlinson

    Aaaawwwww I just wanna kiss zayn xxx

  • ZarMaz

    Yeeeaaahhh Zerrie’s back on!

  • http://twitter.com/oliviarenaud1 Olivia Renaud 1D fan

    Finally something nice it’s good their not bracking up

  • http://twitter.com/madison5743 madison marberry

    I always will support Zayn and Perrie… Even though Zayn cheated he should get another chance <33

  • G Sheep

    Luvin the purple locks pezza xx

1D Music Player
1D Ticket Finder
1D iTunes 1D ringtones
One Direction tickets @ SuprTickets.com

Latest Forum Pics

Go Shopping